Hängiga

2012-11-01 08:35:57 Vardag
» Kommentarer(1) «


Lo är tokförkyld och mitt huvud är som vanligt skit. Lo har sovit så otroligt dåligt denna vecka. Snoret verkar inte ta slut och hon har gnällt över halsen.
Jag däremot vaknar varje morgon med huvudvärk och somnar av smärta vid 19.00 varje kväll. Har ännu en gång pratat med läkaren och hoppas att detta snart får en lösning.
 
Så vila för oss båda, därav inget jobb el dagis idag.
 
Vi hade planer på att fara till Fjällen denna helg vilket jag hoppas vi kan, lugnet i Hamra vore inte helt fel! dessutom får vi massa hjälp med Lo och lite extra avkoppling ♥ ja vi får se!

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Krya på er. Här är hela familjen snoriga :(

Svar: Tack! Jag mår så otroligt mycket bättre! Lo är piggare men har en hemsk hosta! Åhh krya på er fina ni! <3
Linnéa & Lo

2012-11-01 @ 15:01:25
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback