Hamra - Fjällen

2012-11-05 15:25:36 Vardag
» Kommentarer(2) «


Hej fina!
Vi åkte till fjällen och tack till mig själv som gjorde det. Mitt huvud är som nytt och jag känner mig laddad med ny härlig energi ♥
Lite mer vinter var det allt i Hamra, och vi kunde vara ute och leka i snön och äta gott på kvällen. Jättemysigt och så behövligt. Lo är piggare hon med, bara den jäkla hostan kvar men annars så.
 
Denna vecka blir garanterat underbar, Bästa Sofie & Leah är hemma och hälsar på och faster Madde kommer även hon denna vecka. Mera mys och massa bus alltså ♥
 
Eftersom jag känner att tröttheten börjar vända lite och huvudet känns bättre så tänkte jag mig en liten nystart. Det vill säga ny design bla så att jag kan börja om på nytt för att inspireras och inspirera såklart! :) Denna kommer komma upp under veckans gång, håller på att finslipa och ska imorgon fota lite vintrigare bilder på Lo!
 

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad härligt att du är bättre vännen ❤ och härligt det ser ut att vara i snön! Älskar er

2012-11-05 @ 17:43:39
URL: http://Emmaoliviapersson.blogg.se
Postat av: Sandra

Fina bilder :)
Vart har du köpt din otroligt fina mössa Linnea? =)

Svar: Tack :) Mössan är rätt gammal men kommer ifrån Svea! :) Kram!
Linnéa & Lo

2012-11-08 @ 12:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback