Tuffa dagar.

2012-05-09 13:41:52 Vardag
» Kommentarer(2) «


Det har hittills inte varit en rolig vecka, usch. Lo har panikgrinat/skrikit i omgånger och i princip hela em/kvällarna. Kan heller inte komma på något annat än tänderna som är boven bakom dramat. Känner verkligen inte igen henne. En tand har spruckit igenom men bröjar nu undra om det är ännu fler på g...

Någon som känner igen detta? Hon blir nästan hysterisk, sover skitdåligt och jag vet helt enkelt inte vad det beror på. Man känner sig verkligen som mama nr1.. eller inte.

Jag blir så ledsen på mig själv som inte kan göra mer än att gå runt och bära på Lo, tyvärr så orkar jag inte det längre stunder och då börjar det om - paniken. Har till och med tagit ner bärselen igen från vinden, lite lättre att bära iaf.. dock är det fortfarande 10,5 kg.. pjuhh.

Ja, tips och råd är varmt välkomna ♥

Kommentarer
Postat av: mammaTea

Har inga tips. Men ville bara säga att vi har det likadant. Något bättre denna veckan jämfört med förra.

2012-05-09 @ 13:51:25
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Romanique

Usch vad jobbigt men det har nog säkerligen med tänderna att göra. Pyton för jobbiga perioder. Kämpa på! Du är en bra mami :)

2012-05-09 @ 15:21:37
URL: http://romaniquecharlene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback