Revlon - 931

2012-05-14 10:39:08 Hår & Skönhet
» Kommentarer(1) «


Denna köpte jag med mig hem igår. Dels för att dölja min vackra utväxt en aning men också för att jag är så less på att mitt hår blir så jäkla gult. Japp jag använder silverschampo och jag har testat en massa, bla disp och matrix - men ändå så vill det gärna bli gult.

 

Igår la jag i denna inpackning och det blev sådär.. utväxten döljdes inte och färgen kändes sådär.Imorse tvättade jag håret igen och det ser bättre ut. Dock måste jag ändå fixa utväxten.. hmn, typiskt!

 

Jag önskar jag vore miljonär ;)

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har också haft problemet med gult hår, och jag tycker inte det har blivit som jag vill ha det hos fotografen heller. Men nyligen så testade jag en ny färg från Poly Blonde, den heter Ice blonde tror jag. Och då får man med två lila inpackningar. Det fungerade faktiskt jättebra! Håret blev lite lila dagen efter inpackningen, men det räcker med en tvätt så är det borta. Tror färgen fanns i Silver Blonde också, min kompis som har lite mörkare hår än mig testade den och det blev kanon :)

2012-05-25 @ 23:35:45
URL: http://www.fotamindag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback