Räddare i nöden

2012-05-21 16:14:44 Vardag
» Kommentarer(2) «


Elin räddade mitt hår och nu är det skitfint ♥ Tack fina du!
Bästa gudmor Emma tog hand om Lo, vilket jag såklart uppskattar till tusen - vad vore vi utan er kära vänner.
Sedan blev det mys på stan med Johanna & Li och Eleni & Maya, jättekul att träffa Eleni i verkligheten och så roligt att träffa Johanna igen, mys på stan, lunch vid ån...ja ni vet - vardagslyx!

Ska plocka ihop lite här hemma och sedan göra mig iordning för träning!
Bildfattigt jag vet, kika in Elenis blogg så ser ni några bilder från dagen.

Imorgon tar vi nya härliga tag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för idag gofisar! Får se om vi ses på gymmet, annars ses vi imöra!!

Puss

2012-05-21 @ 17:32:22
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Emma-gudmor

Ja du blev supersnygg i håret stumpan :) och att få rå om Lo var såååå mysigt, älskade älskade lilla guddotter. Både jag och Sandy saknade henne när hon for hem. Vad vore vi utan er älskade underbara ni! <3

2012-05-21 @ 19:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback