Nu ekar det...

2012-05-21 07:22:07 Vardag
» Kommentarer(2) «


Ojoj, dessa dagar har jag ej hunnit med bloggen. Först så var vi barnvakt åt mina småsyskon = agera 3barnsmorsa, gick bättre än vad jag trodde. Vi spenderade fredagen på Drakborgen, myste med tacos på kvällen och hade en bra helg. Vädret har väl varit upp och ner, varmt-kallt-regn-sol-blåst, ja som vanligt då i Sundsvall.

Dagen till ära ska jag börja med att fixa mitt misstag som jag gjorde igår, nu lovar jag mig själv att aldrig försöka att fixa mitt eget hår så länge jag är ljus, usch och fy. Ni som har gjort samma misstag vet nog på ett ungefär hur jag ser ut ... Elin hade tack och lov en tid nu på morgonen som jag ska på. ♥

Förhoppningsvis hinner vi klart till 11-12, då hinner jag kanske möta upp Eleni och Johanna m kids, för bus och mys!
Annars blir det träning ikväll med Jennie och mys med min fina familj.

Bilder och fler inlägg kommer troligtvis i eftermiddag :) Håll ut kära läsare ♥

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

ibland hinner man helt enkelt inte med bloggen :)

2012-05-21 @ 09:17:31
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Eleni

Ja, verkligen en jätte mysig dag! :) Kul att ses!

2012-05-21 @ 17:52:08
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback