25°

2012-05-24 20:11:24 Vardag
» Kommentarer(0) «


Nu är sommaren här, idag fick vi det bekräftat även här i Sundsvall - UNDERBART.
Öf imorse med Lo, Lova, Jennie & Wiggo ♥
Sedan glass på ögrillen och efter det utemys, Lo tyckte dock att det var på tok för varmt.

Har varit fullt upp, Lova har varit med oss hela dagen och jag har försökt att packa - går fortfarande sådär.
Henke är på middag med jobbet så det är omöjligt att få något gjort känns det som.
Men men inget att göra, förhoppningsvis är det dags för nattning av Lo och då får jag hetspacka inför Stockholmsresan imorgon, känns skitkul men jag har ångest över att lämna bort Lo,litar såklart på farmor & bonusfarfar som ska ha henne men får så dåligt samvete fast att jag vet att det är bra för både henne och oss - beror nog mest på att jag vet hur mkt jag kommer sakna henne ♥ men det kommer såklart gå jättebra!

Hmn, virrigt inlägg. Lite bilder kommer om en stund och sedan vill jag bara säga att bloggen troligtsvis kommer vara rätt tom denna helg. Ehh.. ja, bilder strax då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback