Watermelon

2012-03-21 10:47:50 Hår & Skönhet
» Kommentarer(1) «


 

Mmmums! Dessa två doftar verkligen helt underbart, Vattenmelon. Tänker på sommar och stranden då jag smörjer in mig. Trots att jag har dragit ner på mycket då det gäller shopping till mig själv så unnar jag mig alltid de bästa Lotions/Body butter & Shower gel från Body Shop. Dem är absolut bäst och luktar godast tycker jag.

Mina favoriter just nu är just Vattenmelon & Mango, har ni någon favorit då det gäller märke och doft?


Kommentarer
Postat av: Therese

Bodyshop är underbara när det gäller bodylotions tycker jag. Just nu har jag persikadoft:)



Jag har skickat ett meddelande till dig på facebook:)



Kolla även in min blogg om du är nyfiken på mina nya tyger.



Kram

2012-03-21 @ 11:11:06
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback