Vårjacka.

2012-03-02 11:03:57 Vardag
» Kommentarer(2) «


Idag ska vi iväg och bada med några fina. Men innan ska jag skynda mig in på Birsta för att leta vårjacka till Lo. igår vadd et ju 10+ ute och vinteroverallen blir på tok för varm. Idag är det kallare men eftersom våren tydligen ska komma tidigt iår så är det väl bara att kolla efter en jacka. Smidig vill jag att den ska vara, Lo har ju en vindstopperfleece från Pop, men den är lite för "hård" och sitter sådär på henne just nu.

Så tips? :) Smidig att ta på och att ha på är det jag är ute efter!

Kommentarer
Postat av: SVENSKK - Mamma till Jamie

Vi kommer köra med Polarn & Pyret's skaljackor. Dom är bäst! Vindtäta och är det mer kyligt någon dag så är det bara att ta på en extra tröja under alt. Polarn & Pyret's ulltröja med dragkedja. Smidigt smidigt och sitter perfekt!

2012-03-02 @ 11:33:47
URL: http://svenskk.se/
Postat av: Lina

köpte du inte en jacka från hm? :) har för mig det! vi kommer köra på den i alla fall, den hallonröda för 149 kr från hm. Mjuk och härlig lagom dessa underbara dagar!

2012-03-02 @ 12:03:12
URL: http://kompismoster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback