Orange i triss

2012-03-09 12:14:31 Hår & Skönhet
» Kommentarer(1) «


 

Älskar dessa produkter. Body Shops bodybutter är verkligen i världsklass. Satsumas är den jag använder nu och den doftar verkligen magiskt. Även på läpparna har jag Body Shops Lipblam satsumas.

 

Neutrogenas Daily Scrub har jag ganska nyligt börjat använda men jag älskar den redan. De små porerna gör susen för ett torrt och fnasigt ansikte.. haha låter som en gammal 95åring men jag blir oerhört torr under vinterhalvåret och det är så himla svårt att få bort. Nu har jag iaf hittat min lösning och till den använder jag ansiktsmask från Nivea och min vanliga Garnier ansiktsprodukter :)


Kommentarer
Postat av: Suzette

Tack för tipset! Vilka ansiktsprodukter från garnier använder du? Har otroligt svårt att hitta något om passar mig. Kanske skulle garnier göra det?

2012-03-09 @ 12:34:44
URL: http://egentid.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback