Ego

2012-03-06 12:15:57 Vardag
» Kommentarer(1) «


Nu har vi fått tummen ur och köpt oss ett varsitt gymkort, på Ego kommer vi att träna, jag har tränat där massor av gånger tidigare och haft kort några gånger, och jag har alltid varit nöjd. Nu är det ju dessutom perfekt då Ego också har ett gym här på Alnö.

Igår och i söndags var vi iväg hela familjen och tränade, Lo skötte sig utmärkt i vagnen båda gångerna. Känns skönt att vi kan ta med henne om det inte finns barnvakt och om jag vill träna på dagen.

Tanken är iaf att vi ska komma iväg och träna ca 3-4 ggr minst i veckan, både tillsammans men ibland själva.
Känns såååå sjukt bra att ha kommit igång igen och jag är grymt peppad. Tanken med träningen är såklart att må bättre och att bli fastare och mer nöjd med kroppen. Känns trist att jag kommer gå upp i vikt igen men jag vet att det kommer att ske eftersom jag kommer bygga muskler. Jag som äntligen ligger under mitt normala. Men som sagt, muskler och hälsa är viktigare.

 

Vi ses i gymmet!

Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Leon och väntar syskon i september

Vad duktiga ni är :)

2012-03-15 @ 16:46:49
URL: http://ettplussett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback