Vad tusen ska jag skriva..

2012-06-19 16:49:21 Vardag
» Kommentarer(1) «


Borde inte känna ett måste att blogga men ändå gör jag det. Men tyvärr.. inspirationen är på noll. Lo är bästa sällskapet och vädret har varit kanon, idag är det tyvärr väldigt blåsigt.
Midsommar på fredag och mycket att göra och många att hänga med innan dess.. ja, jag ska göra mitt bästa men hur mycket det blir vet jag inte.

Just ja, Lo fick idag äntligen penicillin mot sin öroninflamation så nu hoppas jag hon blir frisk.
Bloggen fick sig en liten uppfräschning igår, ser ni? Vad tycks? ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du behöver inte känna några förpliktelser gentemot oss läsare att blogga flera inlägg varje dag. Det ska kännas roligt att blogga och ibland är inspirationen borta. Krystar man fram nått kan det ofta bli ganska innehållslöst ändå ju. Du har en så mysig blogg så vi läsare är nog kvar ändå :) Jag bloggar när jag känner för det, ibland kan det gå en vecka mellan inläggen och ibland flera om dagen.

Fin design som vanligt :)

Svar: Gullig du är, och visst vet jag att det är så. Men det är bra att du/ni påminner mig om det. Känns lite lättare då :)
tack fina! Kram
LINNÈA AMANDA

2012-06-19 @ 22:16:32
URL: http://babyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback