Torrt vad det här!

2012-06-05 11:40:20 Vardag
» Kommentarer(0) «


Hej på er fina!
Min lilla krullskrutt är i fullgång hela dagarna, river i allt och lite till. Sitta på datorn, riva ner tallrikar mm har hunnits med de senaste dagarna.. jäklar vad snabba de blir ibland, haha! Denna tid är verkligen underbar och då menar jag det, Lo utveckas så mycket och viljan blir starkare och starkare ♥.

Till helgen är det dags för kalas, tänk att våran lilla tjej blir 1 år på måndag, tiden har gått vansinnigt fort men den har såklart varit den bästa i våra liv, våran älskade dotter

 

Inbjudningskortet som skickades ut.

 

Som ni förstår så har vi massor att fixa inför lördagen, därav lite halvsegt på bloggfronten. Inte många bilder har jag heller hunnit med, men ska försöka ta fram kameran under dagen då jag ska försöka pyssla lite inför kalaset.

Men överseende kära underbara läsare, snart är vi tillbaka som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback