Vart är inspirationen?

2012-07-02 19:04:20 Bara Linnéa
» Kommentarer(1) «


Känner mig så tom, tom på inspiration. Ständig huvudvärk och alltid trött.
Vill så gärna göra så mkt, men jag orkar inte. Vill blogga men vet inte om vad. Någon som känner igen sig?
Kanske är det bara för några dagar jag mår och känner såhär.. och kanske för en längre tid. Vet inte jag.
 
Men jag försöker att se allt positivt och jag försöker hitta mig själv igen, snart så hoppas jag ♥

Om bloggen blir lidande så vet ni iaf vad det beror på, och om den blir opersonlig eller trist så vet ni också varför. Det känns skönt för mig, snart är den glada postivia Linnéa tillbaka, jag lovar!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie- Mamma till Melker

Vi känner nog alla sådär någon gång i livet, och jag vet exakt hur det är. Är i samma fas just nu.
Känn ingen stress över bloggen, vi finns kvar! :)

Svar: Lika trist som skönt är det att höra att det finns fler <3 Hoppas att lite sommar och värme kan hjälpa mig på traven lite! Håller mina tummar att det även för dig blir bättre snart! kram
Linnéa & Lo

2012-07-02 @ 22:12:42
URL: http://mittlivsomjennie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback