T.G.I.F

2012-07-20 10:45:52 Vardag
» Kommentarer(3) «


Äntligen fredag, Henkes sista jobbdag innan semester! Som vi alla tre har längtat! I helgen ska vi njuta av god mat och av vänner och nästa vecka drar vi till Skåne, jag är livrädd för hur snabbt jag komma falla för Skåne.. tror verkligen det kommer vara en stad för mig. Men vi får se, har inte besökt Skåne sedan jag var liten.
 
Idag tänkte jag iaf dona lite här hemma, städa lite och fara & handla. Ut och njuta i solen också såklart, men städar jag idag så kan vi njuta hela familjen imorgon ♥
 
Och såklart vet jag att Skåne inte är en stad utan ett landskap, men eftersom vi ska besöka olika delar av Skåne så blir det lättare att bara skriva Skåne. Jag tror iaf att jag kommer älska landskapet skåne! :) Alla nöjda och glada nu? :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Förstår att du skrev lite fel där, men kan inte låta bli att reagera; Skåne är inte en stad utan ett landskap!

Svar: Såklart vet jag det! Men jag tror ändå jag kommer att älska skåne, vi ska ju besöka olika delar av Skåne så därför skriver jag skåne ist för alla olika städer!
Linnéa & Lo

2012-07-20 @ 11:37:19
Postat av: jenna

Hoppas ni får det supermysigt! :) ( Jag antar att vi inte kommer att hinna träffa varande innan ni åker;) ) Men ha så roligt iaf och njut! Kram <3

2012-07-20 @ 22:50:29
URL: http://jennanenna.blogg.se
Postat av: Emma - gudmor

Ni ska ha det sååååååå himla underbart och roligt men du får in falla för mkt hjärtat ❤ skulle gå under om ni valde att flytta så långt!

Svar: ❤ Åhh jag vet vännen.. därför kag är lite lätt livrädd! :P hihi L O V E
Linnéa & Lo

2012-07-21 @ 15:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback