Presenter från Faster & Johan

2012-07-06 13:49:24 Vardag
» Kommentarer(3) «


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan!
Först vill jag bara säga att jag rådiggar dig och din blogg! Lo är ruskigt söt. :)

Och sen till min fråga, som för övrigt inte har något med själva inlägget att göra. Men tar det här ändå :)

Vet att ni har en Crescent Diva och jag tänkte väl mest hör lite om vad du tycker och tänker om den..? Du kanske har skrivit det tidigare men vet inte riktigt vart jag ska börja leta.
För jag är väldans sugen på att skaffa en! :)

Tack på förhand!
Önskar er en fin sommar.

Med vänliga hälsningar, Ida.

Svar: Hej Ida :) Vad jätteroligt att höra och tack <3 Här har jag skrivit vad jag personligen gillar med divan och inte :) Tycker fortfarande att jättebra, hjulen bak är lite väl breda med det går ändå bra tycker jag :) Sedan så tycker jag inte längre den är bökig att fälla ihop, men lär sig ju :)

En "off road" vagn är det inte :P haha men supersmidig i butiker, vanliga vägar mm :)

http://linneaamandawikman.blogg.se/2012/april/crescent-diva-im-in-love.html#comment

Hoppas du blev klokare :) Och desamma, Kram!
Linnéa & Lo

2012-07-06 @ 14:20:32
Postat av: mammaTea

Sv
Det går jätte bra med Signe. Hon är så duktig. Det gäller att inte glömma att hon också är liten ;)

Svar: Åhh vad skönt att höra :D Hon verkar vara en duktig tjej! :D har Bonus fått något namn då? :)
Linnéa & Lo

2012-07-08 @ 20:30:34
URL: http://mammatea.se/
Postat av: mammaTea

sv
Det går jätte bra med Signe. Hon är så duktig. Det gäller att inte glömma att hon också är liten ;)

2012-07-08 @ 20:31:10
URL: http://mammatea.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback