Bröllop 070712

2012-07-11 12:10:41 Kärlek
» Kommentarer(0) «


Hej mina fina! Hoppas allt är fint med er läsare, här är det bara bra!
Helgen har varit helt underbar men vi har haft massor att göra.
 
I lördags var vi bjudna på bröllop, Henkes moster skule gifta sig och jag hade lovat att både hjälpa till med dukning mm inför middagen i festlokalen och att sminka/fixa håret på bruden. Det tråkiga var att jag vaknade upp med världens magknip och illamående och vi ligga i sängen till kl 12.30. Henke var också halvdålig så vi antog att vi ätit något dåligt på Gatufesten på fredagen. Magen och illamåendet blev iaf bättre så jag och Madde åkte för att fixa bruden. Såklart gick allt bra men dåligt samvete kan jag ärlig säga att jag hade.
 
Bröllopet var iaf otroligt vackert, precis som jag drömmer om det - utomhus, värme, hav och alla mina nära och kära ♥ Stort grattis till er båda, Mikael & Margareta - ni var verkligen så vackra båda två! Nu och för evigt
 
Bröllopsfesten var också jätterolig trots att magen min fortfarande fick ta stryk, dans, lekar och mycket skratt! Tack för att vi fick vara med på eran dag! ♥
 
 
 
 
 
Några få bilder från Vigseln, Spikarna på Alnö.
 
3:e bilden är på faster Madde och hennes Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback