Bästa tjejen i världen!

2012-07-13 14:20:56 Lo 1-2 år
» Kommentarer(3) «


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma- gudmor

Jaaaa de e hon men hennes mamma delar den titeln ❤

2012-07-13 @ 23:22:13
Postat av: ellenojag

Tack snälla för din kommentar, den värmde <3
jag förstår mig inte på vissa idioter, undrar om hon/han hade kommit fram till mig på stan och sagt samma sak liksom!?

njut helgen med sötfian din <3

2012-07-14 @ 14:06:22
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Saran - Mamma till Julian ♥

Heej :) Jag tänkte bara höra om du fortfarande sysslar med designer? ;) Du har ju gjort min och jag tänkte egentligen bara byta bilder för jag gillar den som den är :P Är det mycket jobb tror du? Och så skulle jag behöva byta informationstexten... du kan ju säga till om du orkar, annars kan jag kolla mig om efter en ny :)

Svar: Hej :) Jo ibland, håller på med en just nu. Kan du avvakta någon dag på svar? tror inte det skulle vara något problem men vågar inte lova innan jag är klar med den jag håller på med nu, och nästa vecka åker vi på semester :) Kram!
Linnéa & Lo

2012-07-16 @ 10:00:44
URL: http://saharan.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback