Utmaning

2012-01-22 10:53:33 Vardag
» Kommentarer(0) «


En rolig utmaning som jag fått av Tea!


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
För tio år sedan var jag endast 12 år, gick i 6:an och umgicks med min vänner. Många av dem prova på rökning och jag kämpade många dagar i veckan emot - och vet ni, jag klarade det. Jag har aldrig tagit ett bloss, jag har aldrig rökt och jag kommer aldrig göra det. Jag är stolt över en 12årig Linnéa :)


2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag nöjt av min lilla Lo i magen ♥


3) FEM SNACKS DU GILLAR
Godis, gärna surt och salt.

Baconchips

Grönsaker & Dipp

Glass i stora lass!

Kinderägg choklad

 

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Run - Snow Parol

Give into me - Takida

Your Guardian Angel - The Red Jumpsuit Apparatus

My Heart Is Refusing Me - Loreen

Love Story - Taylor Swift

 

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Köpa Hus
Resa
Göra mig skuldfri
Ge pengar till familjen

Köpa en c30

 

6)FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Ett par silikonbröst! Inter köpa för den delen heller.

 

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Umgås med familj och vänner

Shoppa barnkläder
Blogga
Lyssna på musik
Träna

 

8) FEM DÅLIGA VANOR
Stressad, alldelens för ofta
Lättirriterad då jag är hungrig
Äter dåligt
Virrig, tydligen.. efter graviditeten så sa det bara poff
Tycker om godis..

 

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Datorn
Kameran
Telefonen

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

Johanna

Sofie

Tove

My

Elin

Emma

Ida

Lina

Jessica

Marlené



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback