Skrik, grin och 3 ungar - CHECK!

2012-01-11 20:28:42 Vardag
» Kommentarer(1) «


Japp, gårdagen var verkligen en dröm. Lova och Fredrik var helt underbara och gjorde precis som jag sa, de var glada och sov bra. Även Lo var otrolig glad och sov hela natten :)

Ikväll har det väl varit ungefär tvärtom, från middag tills nu har det grinats, skrikits och jag är helt slut i huvudet. Maten blev stressig och barnen lekte igenom middagen = galen mamma/storasyster.
Men nu sover Lova, Lo är på g hon med och Fredrik ska duscha efter träningen, äta lite kvällfika och sedan hoppa i säng han med. Sedan ska jag andas tänkte :D

Men ja, ändå vill jag ha fler barn.. för hur skrikigt det än är så slår deras skratt allt. Underbara ungar ♥


Hur har eran kväll varit?

Kommentarer
Postat av: Ida - Isabellas mamma

Betydligt lugnare än så i alla fall :) Duktiga ni är! :)

2012-01-11 @ 23:24:15
URL: http://dagarmeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback