OKT - DEC 2011

2012-01-02 14:41:49 Vardag
» Kommentarer(1) «


 

Oktober bestod mest av mat, gott hemmabakt bröd och god choklad ;) Nejdå inte helt och hållet men ja nästan! Loppan fick ny mössa med tillhörande pannband och scarfs.

 

 

Jag och Lo fastande äntligen på bild tillsammans, inte det lättaste ska ni veta. När jag ser normal ut - ja då spyr eller kollar Lo bort och när Lo är glad och tittar in i bild - då gapar jag! ;D Många mysa besök av Li och Johanna hade vi. Började också köpa lite julklappar. Första snön kom också ja, dock försvann den lika snabbt...

 

 

Och så var december här, mera julklappar, Lucia, förkylningar. Massa gos och en mysig julafton med mer än underbara julklappar till stora och små. En glad Lo, nappletande och massor av shopping. Nyåret har precis varit och det var lika fint som jag hade hoppats på.

 

Det var min korta och enkla sammanfattning på kanonfina 2011 ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack fina du! :)



Vilket händelserikt år du har haft.

Och vad duktig du är på att summera, själv kommer jag knappt ihåg nåt som har hänt 2011. Mer än att Milton hade magsjuka och Li föddes ;) Ja och att vi har fått äran att lära känna er såklart. :D

2012-01-02 @ 15:09:30
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback