Nyårsafton - Kvällen/Natten

2012-01-01 14:26:04 Foto
» Kommentarer(1) «
























Och av kvällen/natten:

Vacker dukning i silver och svart. God champange och gott vin. Mys och bus, Loppan som alltid vill vara med då vi är borta var uppe med oss länge, tog några powernaps och ville sedan busa och mysa mer. Var också vaken på tolvslaget och tittade med stora ögon på det fina fyrverkerierna :) Inte rädd alls trots att de var så nära! ♥


Den helt fantastiska 3-rättersmenyn bestod av:

Förrätt:
Hummer med hemmagjors salsa & papayasallad
Huvudrätt: Oxfilé, Potatisgratäng med portvinssås och en röra av soltorkadetomater, persilja,nötter & sallad
Efterrätt: Sorbet! Mango & Fläder, färska bär och hallon/blåbär glass

Godaste jag ätit! Helt magiskt vart det!

Nyår 2011/2012 var helt underbar och idag ska vi bara vara hemma och mysa! Tänk att jag har sådan tur, världens finaste dotter som trots dålig sömn igår hela kvällen var glad och pratig och sov gott hela natten. Att jag har världens finaste familj, helt underbara vänner och såklart - mina drömmars fästman ♥ Ni är alla hjärtan av guld!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA FINA UNDERBARA MÄNNISKOR DÄRUTE!

och stort grattis Andreas på den 21års dag! ♥ present kommer då du är lite mindre bakis ;)




Kommentarer
Postat av: Ida - Isabellas mamma

Så söt Lo är! :)

2012-01-01 @ 17:06:46
URL: http://dagarmeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback