Letat och funnit!

2012-01-25 12:01:54 Shopping & Presenter | Lo
» Kommentarer(3) «


Några av er vet hur jag i flera månader har letat efter en ny/en till ros tröja till Lo, en i större storlek såklart. Jag har hittat några stycken, men alla har varit sålda eller skulle ej säljas. Men så en dag ... (hihi) förra veckan så satt jag och kikade igenom en av mina favoritbloggar då det kommer till mammaliv och inspiration av kläder, Ellen & Jag och då hittade jag den igen - såklart maila jag till Hanna och frågade om hon ville sälja tröjan.

Idag fick jag hem en ny roströja till Lo i storlek 80, den ser helt oanvänd ut och det är bedårande. Jag älskar verkligen den här tröjan. Klar favorit och den kommer bli svår att slå i framtiden. Söta och fina Hanna hade också skickad med en scarf i samma mönster som Lo idag ska få inviga ♥ Tack Hanna & Ellen!

 

Ni ser här hut använd roströjan är.. haha, vilken färgskilland. Lo kan fortfarande ha sin i 68 men den i 80 har jag tänkt börja använda ändå, den är stor och blir mer som en klänning, (precis som 68 var i början) men det är bara fint och jag tänker verkligen utnyttja dessa tröjor till max :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh jaaaa!!! Vad härligt, äntligen. :)

2012-01-25 @ 12:21:17
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: mammaTea

Vilken lycka!

2012-01-25 @ 13:00:47
URL: http://mammatea.se/
Postat av: ellenojag

Åh va kul att den har kommit fram :) tror faktiskt bara den är använd och tvättad en gång, så hoppas lilla söta LO sliter ut den lite mer!!!

2012-01-25 @ 22:26:23
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback