JAN- MARS 2011

2012-01-01 16:02:01 Vardag
» Kommentarer(1) «


 

Lilla bebismagen började äntligen visa sig och vi var på RUL & fick veta att den låg en liten tös i magen, en helt underbar liten Lo visade det sig vara ♥. Bakade en hel del, både gotta och mumsigt bröd. Blev med bil, en ny fin Mazda 6, vilken pärla! Massa bebisshopping blev det också, nu kunde jag ju äntligen få handla lite rosa!

En kanonmånad där det hände mycket.

 

 

 

Mera bakning, och vi var otroligt duktiga på att göra bra och god mat. Här kan ni se att magen börjar ta sig och även se lite av all bebisshopping - som ja har blivit mitt största intresse :) Håret mitt behövde också en make-over och jag påbörjade att göra det ljust. Massa födelsedagar firade vi också.

I februari började vi också intensivt att leta en större lägenhet.

 

Bloggdesignade som aldrig förr och började bli rätt duktig på det :) Våran fina barnvagn kom äntligen hem och vi bara satt och kollade på den och drömde om när vi för första gången skulle få lägga våran dotter i den. Världens bästa kille fyllde år och jag blev beroende av yoghurtfrukost bestående av lätt naturell yoghurt, banan, bär och kokos!

 

And more to come...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tjena. Kan du ringa mig så fort du läser detta

sandra

2012-01-01 @ 18:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback