Didriksons Moritz

2012-01-19 11:21:05 Shopping & Presenter | Lo
» Kommentarer(4) «


Japp då har vi blivit med ny overall till Lo, bästa mormor&morfar och farmor&bonus farfar gick ihop och köpte en ny overall till Lo :) tack snälla ♥ efter många om och men så fick det bli en ny, jag var ju helt såld på Tuckyn (färgerna) men den fanns tyvärr inte att köpa här så då fick de bli denna skönhet! och vi är mer än nöjda, den är så smidig, enkel att ta på/av, fin och ja kanonbra. Rätt tunn vilket jag endast tycker är bra då jag gärna klär lager på lager istället för en stor klumpig overall.

Så jag kan varmt rekommendera den! Och idag kom vintern igen, kanon och perfekt då vi kan inviga den!

 

Färgerna stämmer bäst överrens med första bilden, den är verkligen rosa :)

 

 

 

 

Lova, lillasyster min vart överlycklig eftersom hon och Lo har otroligt lika overaller nu. Lova hat nämnligen pop's rosa overall och de är nästan identiska i färgerna. "Nu blir jag och Lo tvillingar", - Lova! Haha sött!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud vilken härlig färg på overallen! :) Härligt att sticka ut lite :D

2012-01-19 @ 13:00:17
URL: http://fotografmahuldan.se
Postat av: Emma

Åh vilken fin, passar ju till en så fin tjej<3 jag saknar er mina älskade !

2012-01-19 @ 15:26:33
URL: http://emmaoliviapersson.blogg.se/
Postat av: Josse

Så himla snygg, bättre med tunn overall o klä i lager! :) GIllas!

2012-01-19 @ 16:06:14
Postat av: Anna - Gustavs mamma

Den ser jättefin ut! Härligt med lite färg :)

2012-01-19 @ 18:04:49
URL: http://anaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback