Lo

2012-02-15 13:56:34 Kärlek
» Kommentarer(1) «


Älskade Lo. Vad tusan vore vi utan dig. Så himla sjukt det här med barn, kärleken går verkligen inte att beskriva och det finns inget man kan jämföra med. Ni andra föräldrar vet jag vad pratar om. Tänk att jag var så ovetandes om denna kärlek, om hur mitt hjärta bara exploderade då denna lilla varelse kom till världen, obegripligt och helt jävla underbart. ♥ Fina fina älskade dotter, mamma och pappas kött & blod.

 

Just nu medans jag skriver så sitter jag bara och tittar på henne, min dotter. Hon som får mitt hjärta att slå dubbelt och hon som gör livet till det mest underbara. Hon som får mig att le när jag är arg och ledsen och hon som gör mig så sjukt stolt varje dag. Tänk att jag är din mamma, jag lovar att alltid göra mitt bästa för att vara den mamma du behöver och förtjänar. ♥

 

Älskar dig högre än himlen.


Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Eila

Ja visst är det en helt galet mäktig kärlek man har till sitt barn! :)

2012-02-15 @ 21:05:58
URL: http://myroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback