Alla Hjärtans Dag!

2012-02-14 08:42:23 Kärlek
» Kommentarer(1) «




Idag är det Alla ♥-ans dag och det firas här hemma med födelsedag, Lillbror fyller hela 18 år (GRATTIS!!) så ikväll blir det firande av honom. Annars så ska vi mysa lite extra här hemma och njuta av varandra - ja precis som alla andra dagar. Men jag tänker också passa på att berätta några extra gånger hur mycket jag älskar min fina och helt underbara sambo och dotter ♥ Men också alla fina vänner och familj.

Så ha nu en helt otroligt bra Alla ♥-ans dag fina vänner, familj och läsare! Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vill bara kika in och önska er en underbar alla hjärtans dag! Massa kramar!

2012-02-14 @ 10:00:39
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback