Work - Home - Work

2012-12-05 14:01:55 Vardag
» Kommentarer(3) «


Hej på er! Så roligt att det är så många som gissar på vad vi väntar, de flesta av er tror på en Lillasyster.. hihi så himla spännande det kommer bli! ♥
 
Hemma från jobbet, fick göra en kombo för att slippa vabba idag. Henke jobbar kväll så han hade Lo morgon och fram till kl. 13 sedan åkte han på jobbet och jag åkte hem, så blev iaf ett kortpass för mig att jobba idag 8-13. Men än är det inte slut, har två designer som ska installeras och två som ska färdsigställas så hela kvällen måste jag troligtvis sitta. Jag håller tummarna att min dotter och dator tillåter mig jobba en stund iaf!
 
Återkommer senare ♥

Kommentarer
Postat av: Nina

Då gissar jag på en liten kille :)

2012-12-05 @ 14:26:06
URL: http://thepioneer.blogg.se
Postat av: Carolin

Tack för din gissning får se i januari :) ja va roligt att det är så nära mellan både denna graviditet & mellan Lo och min pojk :)

2012-12-05 @ 22:11:25
URL: http://mirimee.blogg.se
Postat av: Sara wassman

grattis till dej oxå! :-) vad kul att vi ska ha typ samtidigt! :-) jag gissar på att ni väntar en tjej till ;-)

Svar: Tack :D ja jättekul! :) Vad har ni för datum? Jag tror också ni får en flicka denna gång! När ska ni på rul?
Linnéa & Lo

2012-12-06 @ 13:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback