Dream

2012-12-16 08:33:49 Vardag
» Kommentarer(1) «


Godmorgon fina!
Jag har bara väntat på att drömma om Skorpan i magen, inatt gjorde jag det och jag minns det. Kan ju såklart ha gjort det tidigare men det finns det inget minne av.
Vi fick en liten pojke, en liten ...... hihi! Han var en kort go liten knubbis ♥
 
Kanske är det min magkänsla.. som jag inte annars har känt!?
Haha, är helt säker nu på en pojke i magen ♥
 
Idag väntas det jobb, börjar 10.50 så innan tänkte jag försöka hinna installera en bloggdesign och äta en mysig frukost med mina två hjärtan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad roligt! Jag har också haft drömmar om en pojke :) Sen så fick jag höra att en väninnas vän hade väntat sig en tjej men ut kom en pojke. Haha så spännande de är!

2012-12-16 @ 18:46:28
URL: http://sofiewassman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback