09-12-18 ♥

2012-12-18 06:56:08 Kärlek
» Kommentarer(2) «


♥ Jag minns det som igår, jag var så arg och frustrerad över att du absolut skulle gå ner till stan.
Visst det var bara 10 minuters gång, eftersom vi då bodde på Södermalm men det var -25 ° och jag höll på att frysa ihjäl.
 
Vi gick till våran favorit restaurang, Tandoori och åt en tre-rätters, det var helt fantastiskt gott. Sedan var det dags för Spa, Time-Out Spa. Jag hade presentkort där som snart skulle gå ut så vi passade på att fira våran 4½ års dag lite extra.
 
Sedan kom ringen och frågan, och vi blev ett ♥ Den 18 december 2009 förlovade vi oss, och lovade att älska varandra föralltid.
Jag älskar dig så himla mycket, mer skulle jag nog tro - fastän det känns omöjligt.
 
Du hade bokat hotellnatt denna kvällen också, det var därför vi absolut skulle gå och frysa, min tokiga älskade sambo, pappa till våra barn och mitt livs kärlek ♥
 
 
 
Tre år som förlovade idag, 7½ år tillsammans. Du och jag föralltid!
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Nikita

Grattis till er :-)
Vi förlovade oss också i december , 1 dec 2006 :-)

2012-12-18 @ 07:32:33
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Sofie - gravid med nr 2

Men underbara Henke! Ni har verkligen hittat rätt! Önskar er all lycka i framtiden underbara vänner <3

2012-12-18 @ 09:16:28
URL: http://sofiewassman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback