Design - Höst

2012-08-15 20:55:44 Bloggdesign
» Kommentarer(3) «


 
Det var helt enkelt dags för lite nytt här, lite annat och lite höstigare. Ja tyvärr så närmar sig hösten med stormsteg, dock har inte dagen visat det på några sätt men rätt som det är ;) haha positiv jag är va! :D Jag gillar faktiskr hösten, däremot hatar jag vinter.. flytta kanske? Skåne lär väl ha typ kall höst under tiden vi har vidrig vinter.. ja tål att tänkas på!
 
Så vad tycks då? :)
Instagramikonen ska fixas, den gick tydligen in i väggen.
Och lite fler hjärtan insåg jag behövdes, fixas imorgon!
 - Sedan är det klart.. tror jag ;)
 
Sedan om ni undrar varför vissa av mina inlägg är tomma så kan vi rakt av skylla på Blogg.se som krånglar även med det. Stor suck. När ska det bli bättre.......
 
Jaja, imorgon hoppas jag att min kamera fungerar så att jag kan ladda upp lite bilder (lite-less-på-instagram-bilder-all-the-time)! ♥
 

Kommentarer
Postat av: idan

Så fint det blev! :) Älskar färgen. :)

Svar: Tack :D Jaa jag med ;) hihi!
Linnéa & Lo

2012-08-15 @ 21:01:28
URL: http://helajavlajag.blogg.se
Postat av: mammaTEA

Fint som vanligt!

Svar: Tack goa du <3
Linnéa & Lo

2012-08-16 @ 08:27:32
URL: http://Mammatea.se
Postat av: Nina

Jättefint och stilrent. Har själv funderat på ny design flera veckor men det blir liksom aldrig av. Får bli efter Grekland.

2012-08-16 @ 13:19:12
URL: http://thepioneer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback