Mobbning.

2012-04-16 13:03:17 Vardag
» Kommentarer(9) «


Bloggvärlden har förvandlats till den nya mobbningvärlden, vidrigt, tragiskt och patetiskt.

Förstår mig inte på dessa människor, mestadel tjejer skulle jag vilja påstå som sitter bakom sina dataskärmar och bara spyr galla över andra okända människor. Det är så otroligt fruktansvärt. Personer som sitter och säger att barn är fula, den är bara så jävla hemskt.

Jag tycker att ni mina snälla fina läsare som inte läst detta borde göra det, det är inte första gången och förmodligen inte sista. Tyvärr. Detta är inte okej, och jag själv funderar på att sätta lösenord innan något sådant trillar in här. Det är klart att vi människor kommer att ha olika åsikter, och att vi inte alltid kommer komma överrens eller att vi tycker att någon gör fel i sin uppfostran på barn. Men det är verkligen inte okej. Vart går gränsen nuförtiden? Vad är man för människa när man göra nått sånt här? Jag förstår allvarligt inte.

Hur tänker ni mina läsare, är ni rädda för att få vidriga kommentarer av anonyma männsikor? Skulle ni bry er?

Jag skulle det, jag skulle ta åt mig och jag vet inte vad som skulle hända med bloggen. Nu har jag inte lika många besökare som Denise, så risken för såna kommentarer är kanske liten, jag hoppas det.

♥ Ett hjärta till er alla som någon gång har blivit påhoppad på bloggen! Ingen är värd att behandlas som skit.

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

jag blev så chockad första gången denise lade upp vad folk hade sagt om hennes barn, och nu har det ju blivit ännu värre :O jag fattar inte hur man kan vara så jävla genomrutten, och så jävla feg som skriver sånt och inte ens kan står för vem man är! man blir så ledsen av att se sånt!



Förr kunde jag få anonyma elaka kommentarer, men då provocerade jag mer i bloggen, var inte lika mogen o.s.v. Nu får jag aldrig det, minns inte sist jag fick en elak kommentar - och det känns skönt!

2012-04-16 @ 13:32:20
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: tove - mamma till EMILIO

Oj vad hemskt. Jag skulle ta åt mig väldigt mycket om nån kommenterade något illa om Emilio iallafall. För det är ju inte direkt så att han har nåt att säga ifrån med :( Nej huvvaligen. Hoppas jag o Emilio får fortsätta läsa sen ifall du sätter lösen <3 vi tycker jättemycket om dig o lo !

2012-04-16 @ 13:36:29
URL: http://tovediana.blogg.se/
Postat av: Elin

Verkligen helt fruktansvärt! Fattar inte vad det är för personer som skriver sånt?! Har aldrig fått något sånt själv men då är jag heller inte så personlig heller. Det är ju ändå ingen anledning att få såna kommentarer... Hemskt! :-/

2012-04-16 @ 14:00:27
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/
Postat av: Helena

usch ja det är så hemskt!! jag vet inte hur en människa bara kan skriva ner de orden..och det värsta av allt det verkar som om det är mer än en människa...jag blir rädd, livrädd!

2012-04-16 @ 15:54:27
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: KIKKI

Ja det är så tragiskt..men eftersom dom som kommenterar och hoppar på bloggare är bara osäkra, okompetenta människor och sånna som inte har någonting innanför pannbenet, vilket gör att VI inte ska ta åt oss av vad de nu än skriver..! :) Kram på dig!

2012-04-16 @ 20:43:42
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: mammaTea

Ledsen blir man över hur människor beter sig.

2012-04-16 @ 21:38:26
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Jennie

Mår riktigt illa av alla elaka kommentarer hon fått, varför läser dom och ens kommenterar om de nu stör sig så mycket. Och förstår inte varför heller.. Men det är oftast de som gnäller och klagar hela tiden som själva mår väldigt dåligt. Tragiskt att de bara ska ge sig på andra för det :( Tycker Denise verkar vara en go tjej med två goa barn! Kram

2012-04-17 @ 07:16:49
URL: http://jennieshemochhjartan.blogg.se/
Postat av: Fia - väntan på majbebis

Det är ju inte alla gånger man håller med bloggen som man är inne på, eller tycker olikt om det som bloggaren skriver om, eller visar bilder på - men jag förstår verkligen inte varför folk måste skriva så elaka grejer som Denise har råkat ut för!

Det är ju rena påhopp och mobbing! Sjukt att folk ens tar orden i sina munnar och skriver ner dom och skickar iväg. Fattar verkligen inte!



Cred till Denise som fortfarande bloggar!

2012-04-17 @ 10:20:22
URL: http://spegelreflex.blogg.se/
Postat av: Anneli- mamma till Maija 1 år

Jag tittar in både på din och hennes blogg titt som tätt,och jag tycker om era bloggar :) Det skulle vara fruktansvärt trist om ni la ner era.. det är alltid kul att följa några som har barn i "samma" ålder...



Jag håller med de andra kommentatorerna, det är fruktansvärt att folk håller på sådär! jag fattar det inte! Det är mkt därför jag har min egen blogg "skyddad", jag vill helt enkelt inte att skumma människor ska snoka och kommentera en massa saker om mig och min familj. Framför allt så vill jag inte att folk ska vara elaka mot min dotter!

2012-04-17 @ 16:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback