Less.

2012-04-01 10:38:16 Vardag
» Kommentarer(4) «


Fan jag blir så jävla less. I torsdags så var vi iväg och köpte färg till Lo's rum. Vi tog hjälp av personalen då vi tidgare har köpt fel nyans av färg och vi har fått målat dubbelt. Var otroligt tydlig med att vi ville ha en ljusrosa fäg som varken fick åt det aprikosa håller eller det LILA.

Igår målade vi första strykningen och innan det hade torkat såg det väl okej ut, förutom att det syndes igenom från tapeten under. Idag är rummet LILA! Vafaaan! Jag gillar inte lila speciellt mycket och jag ville ju absolut inte ha lila.

Känner mig så sjukt jävla förbannad att man inte kan kläcka ut sig att den där färgen kommer bli lila. Henke håller på med andra strykningen nu och det ser förjävligt ut. Allt går bara så fel och det är dyrt med färg, och jävligt tråkigt att måla om..

Får väl räkna med 5 strykningar (3 med en ny färg) denna omgång.. känns riktigt pissigt och jag vill faktiskt bara gråta.

Hoppas ni andra får en fin dag, jag ska försöka rycka upp mig - ska på kalas om 1½ timme ♥

Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Hoppas ni får till den färg ni vill.

2012-04-01 @ 12:46:54
URL: http://mammatea.se
Postat av: Linda

Jobbigt! Men man brukar ju kunna blanda om färgen? vi fick babyblå färg som skulle vara blågrå, och då blandade dom bara till det :) Lycka till!

2012-04-01 @ 13:02:48
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

Men fy fan vad irriterande!! :(

Men prova å blanda om färgen? :)

2012-04-02 @ 08:19:28
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: emelie w

Ibland vet jag att man kan få köpa små provburkar med färg, för att se om färgen blir bra,

2012-04-15 @ 23:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback