Fråga!

2012-04-25 19:10:37 Frågor & Svar
» Kommentarer(0) «


Fråga från Anna:

Hej Linnea!
Jag bor i Västra götaland och där har vi nu 13-15 grader om dagarna, tänkte på att du också har en Voksi Urban.

Tänkte du ha den på sommaren?

För underdelen är ju av Ull och den ska ju både kyla och värma, borde ju funka på sommaren?
Så jag tänkte om du vet, om det bara är att ta av själva (mysiga) täcket? Typiskt ;)
Mvh Anna


Svar:
Hej Anna, jag har faktiskt inte använt Voksin på några vecka, har ju varit väldigt varmt och det har inte varit aktuellt. Jag kommer inte använda Voksin under sommaren, vet inte men det känns som att det blir för varmt. Men jag har iofs inte testat så det kanske går.

Du får gärna höra av dig om du testar och det funkar bra :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback