En bra dag.

2012-04-02 08:52:47 Vardag
» Kommentarer(0) «


Målade första omgången med nya färgen igår, och nu är den som vi vill - ljusljus rosa. Jättefint, ska fortsätta ikväll och vi hoppas att det är sista gången :) Tack för tipsen att blanda om, men eftersom det var så mycket blått i färgen (den första) så skulle det bli så mörk om vi blandade om, och rummet är på tok för stort för att ha i en rosa eller mörkrosa nyans!

Idag hoppas vi också att vi får tillbaka bilen våran, det skulle göra allt toppen igen. Vi/Jag blir väldigt låsta av att inte kunna ta oss vartsom helst, även om vi har fått låna en bil så går inte vagnen in, eller jo DIVAN går in ♥ ♥ ♥ men den vill jag helst inte använda då vi väntar på topptyget. Fick dock ta DIVAN ändå i lördags och kan bara säga att både jag och Henke är sjukt nöjda, smidig, rejäl och snygg! Love it! Men en bättre recension och bilder kommer så fort topptyget dyker upp!

Annars idag så ska jag måla lite, en gammal stol och lite annat smått och gott! Vad har ni för planer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback