Världens finaste syster!

2011-09-09 16:11:19 Kärlek
» Kommentarer(1) «




Vackraste systern på jorden ♥

När jag kallar Lova syster så känns det alltid lite konstigt, jag och Lova har ju inte det vanliga syskonförhållandet, utan lite mer "extramamma & extra barn" vilket jag såklart älskar! Och därför kan jag ibland bli lite paff då jag faktiskt tänker att hon är min lillasyster, min lilla lillasyster som är 3½ år, och som är 19 år yngre än mig. Älskade, fina syster - du är den bästa systern man kan ha! Storsyrran älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättesöt. Tror Milton blev lite kär i henne ;) Har aldrig sett honom krama någon sådär förut. :D

2011-09-09 @ 17:25:09
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback