Bloggaward.

2011-09-14 12:06:22 Vardag
» Kommentarer(0) «


Jag har fått en bloggaward av finaste Sofia

5 frågor - jag svarar - skickar vidare - här nedan


1. Varför började du blogga?
Började blogga för ca 5 år sedan, då för devote.se. Har alltid älskat att skriva så det kändes natuligt att ha en blogg så jag fick skriva av mig lite. Nu förtiden bloggar jag av två anledningar, först och främst för att jag älskar det men också för att kunna se tillbaka på tiden då jag var gravid med Lo och hennes uppväxt.

2.Vilka bloggar följer du?
Mestadels mamma och gravidbloggar, men också några andra. Favoriterna är: Cornelia , Madeleine , Anna , Carolina

3.Vilken är din favoritfärg?

Kläder: Vitt, rosa & Vinrött/lila just nu. På Lo's kläder: Rosa, mintgrön, vitt - ljusa färger. Inredning rosa, vitt och turkost. Oftast gillar jag de fleta färgerna :)

4.Vilken är din favoritfilm?
Tycker det är svårt med favoritfilmer.. så många bra. Twilight, New Moon, Eclipse & Water for Elephants är några favoriter.

5.Vilker land/länder vill du besöka och varför?
USA - så mycket att se och en otrolig upplevelse tror jag! Österrike - varit där och vill tillbaka, så jäkla vackert. Ja, förmodligen en hel del mer länder, men jag kommer inte på just nu.

Jag skickar denna Bloggaward vidare till:
Emma , Carolina , Caroline , Jessica :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback