Tröttis Lo

2011-09-08 07:41:26 Vardag
» Kommentarer(1) «


Lillgumman vaknade även idag 06.30 för första gången. Fattar inte vad som har slagit fel :P men visst njuter jag! Jag kan skryta med att jag inatt sov 8h i streck! ♥ tack underbara dotter!

Håller på att fota lite här hemma.. vart inget igår då jag fick hem massvis med bilder som jag har skickat efter för framkallning, så det blev projekt "förgylla hemmet med kärlek" ♥. Men iaf så kommer det lite bilder idag från där vi bor. Fortfarande finns det en hel del att göra så om ni ser en sladd eller två, så ignorera dem :P haha.

Återkommer om en stund!

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

Spännande! :=) Ser fram emot det inlägget.

2011-09-08 @ 08:11:38
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback