Min tur.

2011-09-19 08:24:36 Vardag
» Kommentarer(2) «


Jaapp, då var det dags - jag som hoppades att jag skulle slippa, men som innerst inne visste att det var lönlöst att hoppas. Förkylning. Halsont. Snorig. CHECK. Nu kan jag ju hoppas att Lo slipper iaf. Denne vecka är inte rätt vecka att bli sjukt på, imorgon har jag nämnligen klipp&färg tid och jag hoppas kunna få barn vakt i ca 1 timme, och då vill jag såklart att Lo ska vara pigg så det inte blir något problem. Sedan på onsdag är det dags för 3-månaders sprutan, och eftersom det finns risk för feber så skulle det såklart vara bra om Lo inte är förkyld också.

Jag hoppas och håller mina tummar ♥

Ja, idag det iaf bara att kurera sig. Tyvärr måste jag måste vi iväg och in på ett Apotek/Ica för att köpa halstabletter och nässpray. Ja, nu tänkte jag iaf mysa ner mig med Lo, dricka lite te och kolla på ett avsnitt av Pretty Little Liars!

Kommentarer
Postat av: Nike och Frejas mamma!

Om Lo är förkyld så får hon inte ha sprutorna, då kommer ni få en ny tid om en vecka ungf...

2011-09-19 @ 10:06:52
URL: http://ienmammasliv.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja jag tänkte precis säga desamma. Och köp enchinagard idag så förkortar de förkylningen. De hjälpte mig otroligt bra! Krya på dig stumpan <3 många kramar ifrån oss!

2011-09-19 @ 10:25:46
URL: http://sofiewassman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback