Klipp&Färg

2011-09-20 08:54:12 Vardag
» Kommentarer(0) «


Japp japp, idag ska skatboet rustas upp! Verkligen på tiden.. är ju bara 3 månader sedan sist! Det är bästa Katarina på Sprej som ska fixa mig och jag ser grymt mycket fram emot det. 13.00 är det min tur och det tar nog minst 2 timmar. Ja exakt vad jag ska göra är inte helt bestämt, men det ska bli lite ljusare, lite askigare utan att bli fööör kallt, lite ljusbruna slingor för att få ett djup i håret .. ja något sånt. Katarina har alltid bra ideér så :) Lo kommer att vara med Pappa Henrik ca 1 timme och med Farmot ca 1 timme.

Just nu håller jag på att göra mig klar, hörs sen!

... nepp jag är inte frisk.. snorigare idag men inte lika ont i halsen. så nu vet ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback