Fjällen

2011-09-30 12:30:00 Vardag
» Kommentarer(1) «


Idag åker vi till Bruksvallarna/Ramundberget över helgen, ska bli sjukt mysigt att bara slappa, njuta av naturen och umgås med familjen :) Datorn kommer ej följa med så endast några mobilblogg inlägg kommer dyka upp ♥ Ville bara att ni skulle veta detta! Såklart följer kameran med så till veckan kommer det massor av härliga bilder (hoppas jag)!

Sedan kan jag också bara meddela att ni som väntar på en bloggdesign, DET KOMMER ;) De flesta är på G och såklart blir det hårdkörning till veckan så ni som väntar inte ska behöva vänta längre. Ber om ursäkt om några av er väntat länge, men tiden finns inte alltid och som jag har skrivit så har Lo varit otroligt mammig och jag har såklart prioriterat min dotter ♥

 


Kommentarer
Postat av: Ida - Isabellas mamma

Åh vilken söt mössa hon har^^

2011-10-01 @ 20:22:51
URL: http://dagarmeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback