✿Photoshop Love

2011-09-12 08:12:14 Vardag
» Kommentarer(0) «


Internet är fortfarande inte bra, men idag verkar iaf det mobila fungera så jag är glad än så länge.
Dessutom har min älskade fixat så att Photoshop nu fungerar felfritt! Underbart!

Lillhjärtat vaknade 06.30 idag igen, otroligt skönt - tror vi är världens lyckligaste!
Planer för idag har vi iaf, in på stan för en Lunch med Emilie, sedan tänkte vi kika lite i affärer och hälsa på mitt jobb. :)

Såklart ska ni få lite bilder på 3-månaders tjejen och ikväll tänkte jag lägga in en lista på var Loppan kan göra nu förtiden ♥ Låter det som en bra idé?

Nu göra oss klar, äta lite frukost och dricka en kaffe. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback