En lugn stund

2011-09-26 13:47:07 Vardag
» Kommentarer(2) «


Heej, ja en liten stund för mig själv.. Lo är ju så otroligt mammig och jag hinner knappt äta ibland. Så just nu sover hon i sin säng i sovrummet, medans jag sitter i vardagsrummet och äter lite. Lo har varit lite extra kinkig förra veckan och det verkar hålla i sig. Lillstrumpan! Jag är verkligen en person som måste äta, iaf hyffsat bra annars blir jag lätt trött och grinig. HAHA!

Annars då? Jo några designer ska göras och jag har påbörjat några av dem, hoppas bli klar med de flesta senast onsdag.

Jaa, ska skynda mig att äta upp.. snart vaknar väl lilla Loppan!

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

Ja här har Mysan precis somnat! :) Man får ta vara på stunderna när dom sover, speciellt om de är kinkiga o mammiga. :)

2011-09-26 @ 15:28:01
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hihi Leah är precis likadan. Även om de är de bästa som finns att få kramas och busa med dem så har man aldrig njutit så mkt av en lugn ensam stund som man gör nu.

Saknar att umgås med er!

2011-09-26 @ 19:38:50
URL: http://sofiewassman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback