Att ha en dotter ♥

2011-09-06 12:55:12 Kärlek
» Kommentarer(2) «


Jag har aldrig varit så lycklig som jag är nu. Jag bor i en fin och stor lägenhet med min finaste sambo och fästman Henrik och våran älskade dotter Lo. Vi har nära till våra familjer och till våra närmsta vänner. Jag är lycklig och totalt förälskad i Henrik, han är den bästa pappan man kan tänka sig till Lo, han är otroligt snäll, ödmjuk och fin. Allt jag någonsin kan önska mig.
Vi har en otroligt vacker, snäll och underbar liten dotter på snart 3 månader. Vad vore livet utan dig Lo? Vad gjorde vi innan du kom? Känns som att Lo alltid har funnits, och att denna enorma kärlek som jag bär inom mig också alltid har funnits där. Livet kunde inte vara bättre, jag är så grymt lyckligt lottad inte bara för att jag har en underbar familj utan för att Lo verkligen är världens snällaste. Lo är alltid glad, hon pratar och skrattar och är allmänt nöjd. Hon tycker om att mysa och mammahjärtat smälter flera gånger om dagen ♥ Tack för att jag får vara din mamma Lo, tack för att du är du och tack för att jag får älska dig!

Mamma och pappa kommer alltid finnas här för dig.                                            


Så älskad

Kommentarer
Postat av: Emma

Så himla fint skrivet vännen <3 jag vet att Lo också är lyckligt lottad då hon har världens finaste föräldrar som älskar henne så! Ni e en sådan vacker familj, och jag älskar er hela bunten!

2011-09-06 @ 13:51:23
URL: http://emmaoliviapersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så fint. Det är underbart att få vara mamma. Även om man har konstant dåligt samvete sedan när dom blir lite större.

2011-09-06 @ 21:42:03
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback