Vinterdepp

2011-10-26 10:14:30 Vardag
» Kommentarer(1) «


Uscha, man känner för varje dag som går att vintern närmar sig. Jag är verkligen inte redo för det. Hua, sedan vet jag ju att när vintern är slut ja då kanske mammaledigheten också är det. Har ångest redan nu inför det, inte ok.

Annars är det iaf bra, Lo sover för tillfället och jag har under morgonen jobbat lite. Mot lunch ska jag göra ett besök hos tandläkaren, tack och lov är det endast en kontroll. Och senare idag har vi mammaträff här på Alnö.
Jättemysigt ♥ Nu vaknade skruttis, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

Ja, tiden går i rasande fart!



Ja min mammaledighet är slut i februari, då har jag vart hemma ett år med skruttis, då blir det dagis för henne och försöka hitta en jobb till mig...



Kram och ha neb ra dag

2011-10-26 @ 11:01:08
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback