Ursäkta.

2011-10-20 21:58:24 Vardag
» Kommentarer(0) «


Egentligen ska väl inte behöva ursäkta mig själv, men jag gör det ändå. 3barns morsa har verkligen så mycket mer att göra ;) Det har varit kanonmysigt, full rulle nonstop och ja, en aning stressigt. Men allt har verkligen gått kanonbra. Duktiga små fjun!

Jag följde med Lova & Fredrik hem och nattade dem där eftersom mamma och pappa kommer hem sent ikväll. Gustav tog över då de hade somnat. Så nu är vi tre igen, mys.

Idag på stan hittade jag en jättefin stickad ljusrosa tröja på H&M, dock blev jag lite snål trota att det var ett bra pris. Men så är det då jag vet att Lo behöver byxor. Minst tre par. Men lycklig blev jag allt då jag kom hem och hittade hela tre bonuscheckar från H&M i postlådan. Japp, imorgon tar jag nog bilen till birsta en snabbis och haffar åt mig den fina tröjan och kanske en byxa. Kan ju hoppas att de har fått in någon vettig modell som Loppan kan ha. :) Annars är det pop som gäller.

Sorry förresten för trista inlägg utan bilder. Imorgon tar vi nya tag och kör nog en lite photoshoot! ♥

Godnatt fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback