Tack!

2011-10-13 17:46:48 Vardag
» Kommentarer(2) «


Tack så mycket för era fina tips! Newbie har Lo tyvärr växt ur snart, dock inte 68 men de är på tok för stora i midjan. Och 62 blir för korta i benen, tyvärr :/
Lindex såg jag hade tight, tyvärr fanns det nästan inga färger som passade oss (vill ju såklart att det ska passa de flesta av Loppans andra plagg). Men förhoppningsvis så kommer det in fler!

Pop däremot hade fått in lite nya färger av en byxa som vi tidgare har (dessa) som är jättebra på henne. Långa, smala (utan att sitta åt) och användbara väldigt länge. Så två eller tre stycken av den sorten kommer få följa med hem, måste bestämma vilka bara!

Men återigen TACK! Och såklart får ni mer är gärna komma med ännu fler tips! ♥

Kommentarer
Postat av: Nike och Frejas mamma!

Här kör vi mkt med kalasbyxor (strumpbyxor). Helt utmärkt att använda vintertid också. Fungerar utmärkt i overallen och när man kommer in och tar av så blir det inte för varmt eller kallt!



Kram

2011-10-13 @ 19:43:06
URL: http://ienmammasliv.blogg.se/
Postat av: Erica Gilbertson

ÅH, ska du säga! DITT inlägg gjorde min kväll! TUSEN TACK <3



Jo. Det är ju rätt mkt fokus på det. Dock har jag så himla svårt att stanna motiverad så ibland bara NU JÄVLAR!!! Och så skriver jag för jag är så pepp osv. Jag tänker på det mer än "normala" :P .. Men jag har gått ner tidigare och är väldigt påläst och gör det med hälsan o stor åtanke. Mycket varför jag vill gå ner (jag är överviktig o vill bli normalviktig, om än åt den undre delen) är för att jag vill orka mer, våga göra mer, trivas mer osv. Har vart mindre förut men hamnade i depression o gick upp allt :( Så nu vill jag verkligen ner igen. Men är kass på att sköta mig längre perioder, tyvärr. MEN JAG SKA LYCKAS! :)



K R A M ! ! ! !

2011-10-13 @ 19:56:04
URL: http://ericagilbertson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback