Ny Lo-mössa ♥

2011-10-19 10:19:48 Shopping & Presenter | Lo
» Kommentarer(1) «


♥ Titta vad jag hitta i min brevlåda igår ♥ Kärlek vid första ögonkastet! Har kärat ner mig totalt i Therese's fina saker! Therese driver bloggen Mirasmamma och så har hon en syblogg där hon syr bla mössor och kläder. Jättefina och unika! Och ang sybloggen så kommer den inom kort få ett nytt utseende och förmodligen ett nytt namn också ;) Japp, det är jag som hjäloer henne och det är såå roligt.

 

Ny fleecefodrar mössa, två fleecefodrade scarfs och två hårband!

 

 

 

 

Mössan är verkligen jättefin och mjuk! Och den sitter kanonbra på Loppans huvud!

 

 



Kommentarer
Postat av: Johanna

Supersnygga grejer! Älskar färgerna och mönsterna på tygerna!

2011-10-19 @ 15:22:23
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback