Lördagsmorgon

2011-10-08 07:10:03 Vardag
» Kommentarer(1) «


God morgon alla fina!
Är ni uppe lika tidigt som jag? Lo bestämde sig för att bajsa imorse kl 06.30, äntligen säger jag. Inte bajsat på två dagar! Men nog om bajs. Eftersom mina hjärtat har somnat om och jag ej är kapabel till det så håller jag just nu på att baka tekakor, de är ju bara sååå goda och det var så längesen. + att jag att vi ska ha en extra mysig morgon då Henke kommer att jobba en stund idag ♥

Senare idag ska jag och Lo träffa bästa Gudmor Emma och Gudfar Jeppe! Vi längtar!

Hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Tea

Hoppas ni få e en bra dag.

2011-10-08 @ 07:29:28
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback