Latis

2011-10-24 12:58:23 Foto
» Kommentarer(1) «


Jag kan verkligen påstå att jag har varit lat. Faan, jävla pucko jag är. Vet ni, jag har varit på tok för lat för att fota med systemkameran. Istället har jag använt digitalkameran, visst är den helt okej men bilderna går såklart inte att jämföra. Nu dock senaste tiden har jag märkt att det är för mörkt ute så det ej går att använda digitalkameran.. ljuset behövs verkligen om bilderna ska bli bra.

Tur är det iaf då jag nu måste fram med system, och ja bilderna blir ju sååå mycket bättre. Bye bye digitalkameran. Det är ett löfte! :)

 

Lo ♥ Bus


Kommentarer
Postat av: Ida - Isabellas mamma

En sån söt outfit! Vart har du köpt allt? :)

2011-10-24 @ 16:41:17
URL: http://dagarmeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback